FOLLOW Kawan V.I.P Five

Showing posts with label Movie. Show all posts
Showing posts with label Movie. Show all posts

John Carter VS Avatar memang BEST!!~~




BERJAYA membina kerjayanya sebagai pengarah dan penulis lakon layar bagi filem animasi dengan meraih pelbagai anugerah, Andrew Stanton lebih yakin dengan sentuhan terbarunya, John Carter yang mula menemui penonton di seluruh dunia.

Tolong! Awek Aku Pontianak | FiveProDesign

Salam.. hai kengkawan.. aku nak citer sikit pasal aku g tengk wayang dengan gf aku..
Aku dah booking movie Tolong! Awek Aku Pontianak awal  hari rabu aku dah booking nak tgk hari sabtu kat alamanda (9-7-11), 



Cerita ni mmg kelakar sebb tak memening kan kepala nak tgk.. memandangkan aku ni penakot sikit aku suka la tgk citer ni.. sebb aku tgk hantu aku gelak.. hehehe..


babak yg kelakar bila BBF Bob cakap penuh romantik macm couple.. haha tak boleh blah.. macm nak terajang jer.. 


lagi satu aku tergelak nak pengsan bila sekumpulan mat rempit terus masuk trak polis... sebb takot dengan hantu.. arghh kelakar gilerrr.. ..




citer ni boleh la tgk.. boleh hilangkan tension kat kepale ni..


ape pun nak comment tentang pontianak yang terbang2 tue.. tak real sangat.. tapi boleh la.. sebb bukan senang nak terbangkan orang yang tak der sayap.. haha




oklah syabas wat pengarah n kru n pelakon yang kelakar... heheh


p/s : Tak takot hantu lepas tgk citer ni.. sebb hantu kelakarr... 


Selamat menonton!!~~

Transformers 3 : Dark of the Moon Lagi Ganas!!!




Synopsis

"Transformers 3" features Sam Witwicky (LaBeouf) taking his first tenuous steps into adulthood while remaining a reluctant human ally of Optimus Prime. The film centers around the space race between the U.S.S.R. and the USA, suggesting there was a hidden Transformers role in it all that remains one of the planet's most dangerous secrets. The villain of the third film will be Shockwave.




Touch-UP PHOTO

Starring:
Shia LaBeouf
Rosie Huntington-Whiteley
Julie White
Kevin Dunn
Josh Duhamel



Touch-UP PHOTO

DEMAM Nur Kasih The Movie !!

Drama Nur Kasih pernah menjadi fenomena dan telah mencatat seramai 3.9 juta penonton setiap minggu (sumber)... penghujung drama tuh seolah olah mcm ader sambungan lagi..

Kiranya, filem Nur Kasih nie dilabel kan sebagai antara filem besar 2011.

Antara lokasi pengambaran Nur Kasih adalah di International Institute of Islamic Thought and Civilization atau lebih dikenali sebagai ISTAC (UIA) di Jalan Duta. Cantik tempat tuh.... architecture nyer seperti era zaman Islam di Cordoba. Sesuai utk pengambaran filem Nur Kasih.

SUPER 8 memang GILER hebat!!

Adakah anda suka cerita fiksyen sains yang hebat?  Super 8 pasti untuk memberikan anda kepuasan!!


Sinopsis: Pada musim panas tahun 1979, sekumpulan teman di seorang saksi Ohio bandar kecil bencana kemalangan kereta api saat membuat filem super 8 dan akan menduga bahawa itu bukan kemalangan. Tak lama selepas itu, penghilangan peristiwa biasa dan tak boleh dijelaskan mulai terjadi di kota, dan Timbalan tempatan cuba untuk mengungkap kebenaran, AI sesuatu yang lebih menakutkan daripada yang mereka boleh bayangkan.

Jom Reramai tengok Citer Best Ni










iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen