FOLLOW Kawan V.I.P Five

BOss Yang Buat Kite PANASS ~~!! | Fiveprodesign

Ape korang nak buat bila bos kite perangai macm budak kecik??


Merajuk
Bila bos kita merajuk.. macm mana kite nak buat yek??.. 
aku bengang betol dengan bos aku ni .. kita tak boleh buat silap sikit.. sensetif giler..


Selamat pagi bosss!!~~
pagi2 bila jumpa bos mesti ckap selamat pagi.. tak kira kalau jam tue dah pukul 12.30hari.. tetap selamat pagi.. sebab bos baru bangun .. jadi bagi dia masih pagi.. ~~ hurmm.. bengang toll la..


Marah!!~~
bila bos naik angin.. mula lah meletop satu opis.. sume keje cepat je siap~~ bila bos memulakan khutbah nya aku mesti diam.. kalau di tanya baru boleh jawab.. kalau tak tanya jagan sesekali jawab.. memang nahas la korang.. tersembur-sembur air liur bos marah.. 
lagi kalau marah korang mesti tengok je muka dia yang bengis tue...


Berhenti kerja~~
kalau tak puas hati memang dari dulu dah berhenti kerja.. tp pikirkan kerja yang belum dapat2 lagi.. sabar je la...






Bonus!!
ni yang buat aku marah ni.. bonus dah la tak bagi2.. nak simpan duit ke dalam kubur kot!!.. beli kerete boleh.. beli piano mahal  boleh.. melancong oversea boleh...Bonus TAK BOLEH!! arr.. bila bos nak bagi bonus ni.. gaji dah la lame tak naik... sabar  sabarrr...




Fire or APi!!~~
boss aku selalu sound aku "korang ni tak der FIRE la.. macm mana company nak maju" aku terfikir-fikir macam mana nak ada fire kalau tempat pembakarnye seciput je.. bayar pun sikit je.. macm mane nak ada Fire??!!~~ lain lah kalau  TEMPAT pembakarnya besarr...~~ tak paham ar bos ni...




Over Time ~~
kerja lebih mase mmg semestinya.. kalau dah nak dekal pukul 5.29pm mesti ada intercome masuk ... suruh buat ni la wat tua la.. adoi..tup tup sampai pukul 9 malam.. tue pun bagi dia macm pukul 5.30petang je.. kan dia masuk kul 12.00 tgh hari.. argh...



No comments:

Post a Comment

Hai.. Blogger , Lets Join My Blog For more Experience!!

iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen