FOLLOW Kawan V.I.P Five

Tolong! Awek Aku Pontianak | FiveProDesign

Salam.. hai kengkawan.. aku nak citer sikit pasal aku g tengk wayang dengan gf aku..
Aku dah booking movie Tolong! Awek Aku Pontianak awal  hari rabu aku dah booking nak tgk hari sabtu kat alamanda (9-7-11), 



Cerita ni mmg kelakar sebb tak memening kan kepala nak tgk.. memandangkan aku ni penakot sikit aku suka la tgk citer ni.. sebb aku tgk hantu aku gelak.. hehehe..


babak yg kelakar bila BBF Bob cakap penuh romantik macm couple.. haha tak boleh blah.. macm nak terajang jer.. 


lagi satu aku tergelak nak pengsan bila sekumpulan mat rempit terus masuk trak polis... sebb takot dengan hantu.. arghh kelakar gilerrr.. ..




citer ni boleh la tgk.. boleh hilangkan tension kat kepale ni..


ape pun nak comment tentang pontianak yang terbang2 tue.. tak real sangat.. tapi boleh la.. sebb bukan senang nak terbangkan orang yang tak der sayap.. haha




oklah syabas wat pengarah n kru n pelakon yang kelakar... heheh


p/s : Tak takot hantu lepas tgk citer ni.. sebb hantu kelakarr... 


Selamat menonton!!~~

No comments:

Post a Comment

Hai.. Blogger , Lets Join My Blog For more Experience!!

iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen