FOLLOW Kawan V.I.P Five

Ayah Termuda Di Dunia 13 Tahun |Fiveprodesign

Botol Alfie suapan anak perempuan kecilnya.

Alfie Patton digambarkan dengan Chantelle Steadman teman wanita dan anak perempuan mereka yang baru lahir.





Berusia 13 tahun Alfie menjadi salah satu bapa-bapa termuda di Britain selepas teman wanitanya telah melahirkan seorang bayi perempuan pada hari Isnin, Anak muda yang pemalu, yang suara belum lagi pecah, berkata: "Saya fikir ia akan menjadi baik untuk mempunyai bayi."



"Saya tidak memikirkan tentang bagaimana kita akan dapat memberi. Saya tidak benar-benar mendapat wang saku. Ayah saya kadang-kadang memberikan saya £ 10. "


Alfie, yang hanya setinggi 4ft, menambah: "Apabila ibu saya mendapati, saya fikir saya akan menghadapi masalah. Kami mahu mempunyai bayi tetapi bimbang bagaimana orang akan bertindak balas.

"Saya tidak tahu apa yang akan suka untuk ayah. Saya akan baik, walaupun, dan menjaga ia. "

Cerita Alfie, dikeluarkan secara eksklusif oleh The Sun hari ini telah mencetuskan satu ribut politik yang besar dengan Tory pemimpin David Cameron berkata: "Apabila saya melihat gambar-gambar ini pagi ini, saya hanya memikirkan bagaimana membimbangkan bahawa di Britain, kanak-kanak hari ini mempunyai kanak-kanak.

"Saya harap yang entah bagaimana kanak-kanak ini membesar menjadi ibu bapa yang bertanggungjawab tetapi yang benar adalah zuriat adalah hanya bukan sesuatu yang mereka perlu memikirkan sekarang."

PM Gordon Brown enggan mengulas secara langsung pada cerita tetapi berkata ia adalah penting bahawa Kerajaan tidak semua ia boleh mencegah kehamilan remaja.

Dennis Alfie ayah semalam memberitahu bagaimana anak itu tidak benar-benar memahami betapa besarnya keadaan tetapi seolah-olah terdesak untuk menjadi seorang bapa yang setia dan bertanggungjawab.

Beliau mahu menjadi yang pertama untuk memegang Maisie selepas kelahiran hospital. Dia lembut mencium bayi dan memberikan botol.

Dan Dennis, 45, berkata: "Dia boleh melepaskan tanggungjawab dan duduk di rumah bermain Playstation. Tetapi dia telah di hospital itu setiap hari. "

Maisie dijual selepas Chantelle dan Alfie - hanya 12 pada bila-bila masa - mempunyai satu malam tunggal seks tanpa perlindungan.

Mereka mendapati kira-kira bayi apabila Chantelle mengandung 12 minggu.

Tetapi mereka memelihara rahsia sehingga enam minggu kemudian apabila Penny ibu Chantelle, 38, menjadi mencurigakan kira-kira pertambahan berat badan beliau dan berhadapan.


Selepas keluarga yang Alfie kepada hanya orang-orang yang paling hampir kepada mereka kerana takut dia akan menjadi "syaitan" di sekolah.

Chantelle melahirkan kepada Maisie pada malam Isnin selepas buruh lima jam di Hospital Eastbourne, East Sussex.

Malam tadi, katanya kepada The Sun: "Saya penat selepas kelahiran. Saya saraf selepas menjadi buruh tetapi sebaliknya saya cukup teruja. "

Chantelle memberitahu bagaimana dia menemui beliau menjangkakan selepas pergi ke GP beliau dengan "benar-benar buruk" sakit perut. Beliau berkata: "Saya dan Alfie pergi. Doktor bertanya kepada saya sama ada kita mengadakan hubungan seks. Saya berkata ya dan dia berkata, saya sepatutnya melakukan ujian kehamilan. Beliau telah melakukan ujian dan berkata, saya telah mengandung. Saya mula menangis dan tidak tahu apa yang perlu dilakukan.

"Beliau berkata saya perlu memberitahu ibu saya tetapi saya terlalu takut.

"Kami tidak fikir kita akan memerlukan bantuan daripada ibu bapa kita. Anda tidak benar-benar berfikir tentang bahawa apabila anda mengetahui anda sedang mengandung. Anda hanya fikir ibu bapa anda akan membunuh anda. "

Tetapi Penny digambarkan apa yang berlaku selepas membeli Chantelle T-shirt yang mendedahkan tum bengkak.

Chantelle mengakui dia dan Alfie - yang kedua-duanya disokong oleh ibu bapa mereka akan dituduh menjadi terlampau tidak bertanggungjawab. Beliau berkata: "Kita tahu kita membuat kesilapan tetapi saya tidak akan berubah sekarang. Kami akan baik ibu bapa yang penyayang.

"Saya telah memulakan kursus gereja dan saya akan melakukan pengalaman bekerja membantu ibu-ibu muda yang lain.

"Saya akan menjadi seorang ibu yang besar dan Alfie akan menjadi ayah yang besar."
Dunia Bapa lebih muda
Chantelle dan Maisie telah dikeluarkan dari hospital semalam.

Mereka yang hidup dengan Penny, pengangguran Chantelle ayah Steve, 43, lima orang dan saudara-saudara beliau dalam satu majlis yang disewa rumah di Eastbourne. Keluarga hidup ke atas manfaat. Alfie, yang tinggal di estet di seluruh bandar dengan ibu Nicola, 43, menghabiskan kebanyakan masanya di rumah Steadmans '.

Dia dibenarkan untuk bermalam dan juga mempunyai pakaian seragam sekolah di sana supaya dia boleh pergi terus ke kelas pada waktu pagi.

Alfie, ayah, yang dipisahkan dari Nicola, percaya anak itu takut jauh ke.

Beliau berkata: "Semua orang memberitahunya perkara dan ia akan bermain dalam kepalanya. Ia tidak benar-benar bersinar ke atasnya. Beliau tidak mendapat petunjuk daripada apa yang bayi ertinya dan tidak dapat menjelaskan bagaimana dia berasa. Apa yang dia tahu ialah ibu dan ayah akan membantu.

"Apabila anda menyebut wang matanya melihat dari. Dan dia adalah bergantung kepada ibu dan ayahnya. Ia adalah gila. Mereka tidak tahu apa yang akan berlaku. "

Dennis, yang bekerja untuk sebuah firma pemulihan kenderaan, menyifatkan Alfie sebagai "seorang kanak-kanak lelaki tipikal yang berusia 13 tahun".

Beliau berkata: "Dia suka permainan komputer, tinju dan Manchester United." Dennis, yang telah menjadi bapa kepada sembilan anak-anak, memberitahu bagaimana beliau "gobsmacked" apabila beliau mendapati Alfie telah menjadi ayah, juga.

Beliau berkata: "Apabila saya bercakap dengan dia, dia mula menangis. Beliau berkata ia adalah kali pertama dia mengadakan hubungan seks, bahawa dia tidak tahu apa yang dia lakukan dan komplikasi yang boleh datang.

"Saya akan berbincang dengan dia sekali lagi dan ia akan burung dan bercakap lebah. Sesetengah orang mungkin mengatakan ia terlalu lewat tetapi beliau perlu memahami supaya tidak ada bayi yang lain. "


Ibu Chantelle berkata: "Saya memberitahunya yang indah untuk bayi tetapi saya ingin ia berada dalam keadaan yang berbeza. Kami ada lima kanak-kanak sudah jadi ini adalah satu tanggungjawab kewangan besar. Tetapi kita adalah satu keluarga dan akan bekerjasama dan mendapatkan melalui.

"Dia anak perempuan saya. Saya suka dia dan dia akan mahu untuk apa-apa. "

Malam terakhir Michaela Aston, LIFE amal menggugurkan kandungan anti-Kristian, berkata: "Kami memuji remaja ini untuk keberanian mereka dalam membawa anak-anak mereka ke dunia.

Dunia Bapa lebih muda
"Pada masa yang sama ini adalah gejala sexualisation lebih anak-anak muda kita dan menunjukkan dasar pendidikan seks bebas nilai hanya tidak berfungsi."

Polis hari ini Sussex dan anak-anak perkhidmatan majlis tempatan berkata mereka telah menyiasat kes itu dan berjanji untuk memberi sokongan berterusan bagi ibu bapa muda.

Bapa termuda dikenali di Britain ialah Sean Stewart. Dia menjadi ayah pada 12 apabila gadis sebelah, Emma Webster yang berusia 15 tahun, melahirkan di Sharnbrook, Bedford, pada tahun 1998. Mereka berpecah enam bulan kemudian.



No comments:

Post a Comment

Hai.. Blogger , Lets Join My Blog For more Experience!!

iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen