FOLLOW Kawan V.I.P Five

KEMPEN CIUM TANDA TAK BENCI?? Fiveprodesign

Salam.. Wah memang giler... Kalau tak benci pun x payah lah nak bercium.. Laki dengan laki lagi?? Erkk... Malaysia jangan TIRU ya.. :)


UNHATE: bukan kebencian adalah slogan baru, mantera baru, keamanan kepada rakyat dan perdamaian. Di Rome, Paris, New York, Tel Aviv, Milan, anda boleh melihat beberapa tindakangerila di jalan-jalan dan kedai-kedai tingkap Benetton dilindungisatu selepas yang lain dengan ciuman personaliti yang penting dalam arena antarabangsa dalam politik dan agama. Barack Obama, Nicolas Sarkozy, Angela Merkel, Benedictus XVI ...

"Budaya benci" tidak dapat dielakkan. Dunia boleh berbeza! Iniadalah mesej yang kuat UNHATE kempen komunikasi global baru dan ia bermula pada hari ini November 16, 2011. Inisiatif pertama dalam barisan yang panjang dan tindakan inisiatifmasyarakat di seluruh dunia untuk Yayasan UNHATE barudiwujudkan disokong oleh United Colors of Benetton.Alessandro Benetton, Naib Presiden Kumpulan Benetton telahdiperkenalkan kepada dunia hari ini kempen ini eksklusif di kedaiutama di Boulevard Hausmann Paris.

Alessandro Benetton telah bercakap mengenai toleransi danharapan, untuk memerangi stereotaip dan ketakutan yang lain.Konsep-konsep dan idea-idea yang Benetton konsisten telahdianjurkan dan dibangunkan sejak awal jenama. Pemimpin-pemimpin politik, musuh, lawan, rakan-rakan, jiran-jiran, kasih sayang antara satu sama lain, menerima perbezaan anda!Semua orang boleh berkomunikasi, melakukan dan menyatakanwawasan sendiri UNHATE. Satu kempen yang bercita-cita tinggiyang anda boleh mengambil bahagian, bermula dengan memuat naik gambar anda di Wall Kiss dan mula mencium dunia!

Kain rentang sebesar alam.
Iklan di tempat awam.

China-USA


Vatican - Al-Azhar


Venezuela - USA

South Korea - North Korea

Germany - France

Israel - Palestine 
Artikel 
chinasmack

No comments:

Post a Comment

Hai.. Blogger , Lets Join My Blog For more Experience!!

iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen