FOLLOW Kawan V.I.P Five

Kisah Pelik UFO | Fiveprodesign


Kisah Pertama ialah ...

Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, kes Varginha telah mendapat perhatian yang sama banyak dan kontroversi di kalangan peminat tegar UFO sebagai Roswell di kalangan masyarakat umum. Banyak percubaan telah dibuat untuk benar-benar menyiasat kes itu dan membuat penemuan yang muktamad. ‘UFOS over Brazil’ by American UFO expert Dr Roger Leir, yang paling dekat setakat ini, dan temu bual dengan pegawai tentera, pakar bedah hospital dan pelbagai saksi awam akan menjadi asas akaun ini. NORAD (Amerika Utara Aerospace Pertahanan Command) dikesan korelasi, objek yang tidak dikenali yang melambung tinggi di atas hemisfera barat pada 13 Januari, 1996. Ia memasuki ruang udara Brazil dan CINDACTA (singkatan diterjemahkan sebagai 'Kawalan Trafik Udara Bersepadu dan Pusat Pertahanan Udara') dihubungi, yang seterusnya memberi amaran kepada arahan Tentera Brazil pada Coracoes Tres, memberi arahan bahawa semua sayap tentera Brazildiletakkan dalam keadaan berjaga-jaga.

Khabar angin UFO haiwan massa mula menyapu seluruh selatan Brazil pada hari-hari yang berikutnya, dan acara-acara yang dibuat perkembangan penting pada Januari 20, apabila saksi di bandar luar bandar di negeri Minais Gerais melaporkan melihat 20 kaki pelayaran 'kraf berbentuk Submarine' di atas tanah, yang muncul untuk menjadi rosak atau tidak berfungsi. Bergerak pada kadar yang usang, perlahan dan mengeluarkan beberapa bentuk asap, ia menuju ke arah Varginha.Pada dini hari, 21 pada makhluk pelik dilihat berkeliaran di sekitar bandar di negeri yang tidak berupaya dan teruk keliru. Penduduk kampung yang meletus ke dalam kegilaan dan diberitahu polis dan bomba, memberitahu mereka bandar telah ditakluki oleh raksasa dari cerita-cerita dongeng orang-orang Asli dan juga Iblis itu sendiri. Tentera segera dihubungi dan menurut beberapa saksi 2 makhluk telah ditawan tanpa tentangan, dengan satu kemudiannya ditembak mati dan lain-lain yang dipindahkan ke Humanitas Hospital untuk menerima rawatan bagi kecederaan yang mapan semasa kemalangan. Pakar Bedah Ortopedik Leir yang ditemuramah berkata beliau diarahkan oleh pegawai-pegawai tentera untuk memulakan scrub pembedahan dan bersedia untuk melaksanakan pengurangan patah jelas 'kaki'. Leir ditemu bual pakar bedah dan pembantu lain yang menghadiri pembedahan, yang menyatakan teater operasi telah ditutup kecuali untuk satu pintu masuk yang dikendalikan oleh pegawai-pegawai tentera, yang tidak sedar apa yang dalam teater.Aliran pegawai-pegawai tentera dan kakitangan hospital ke dalam bilik adalah ketat dipantau, dengan hanya satu pasukan kecil yang penting kakitangan yang dibenarkan di dalam. Pembedahan pembetulan telah dilakukan pada patah tulang paha paha atas, dengan ahli-ahli Angkatan Tentera Brazil S-2 masa ini bahagian perisikan tentera yang pada pembedahan.

Makhluk berkaki dua digambarkan sebagai sekitar 5ft, dengan mata besar-besaran merah, leher nipis dan kulit coklat gelap yang kelihatan basah tetapi kering untuk disentuh. Ia juga mempunyai 3 bonjol bertulang pada 3 bahagian di seluruh kepalanya, dan dari anatomi sahaja seks yang tak terhitung. Segala usaha yang dibuat untuk berkomunikasi secara lisan dengan makhluk yang tidak mempunyai konsekwensi dan luka itu sembuh sepenuhnya dalam tempoh 24 jam. Selepas pembedahan, pakar bedah berpaling untuk melihat mata alien fixated kepadanya. Beliau kemudian mula berasa 'tukul seperti hentaman' kepala dan ketulan maklumat mula paun dan belajar tergesa-gesa fikirannya, yang beliau sifatkan sebagai seperti 'Thoughtgrams'. Pakar bedah tidak pernah didedahkan itu setakat penuh apa Alien itu memberitahu dia, tetapi antara lain ia memberitahu kepadanya bahawa bangsa itu merasakan maaf bagi manusia, kerana kita sebahagian besarnya terpisah dari diri rohani kita dan tidak sedar yang perkara-perkara yang menakjubkan yang boleh kita jayakan, bahawa bangsa ia sudah mempunyai. Ia kemudian dibawa keluar dari bilik oleh pegawai-pegawai, bersama-sama dengan semua sinar-X, dokumen dan keputusan ujian yang pertained kepadanya. Pakar bedah mengadu sakit kepala untuk 2 minggu berikutan kejadian itu dan telah dikurangkan kepada bangkai kapal gemetaran apabila menceritakan aspek cerita Leir ini. Dua hari kemudian, beberapa saksi melihat pesawat kargo tentera Amerika Syarikat di Lapangan Terbang Sao Paolo, yang dianggap tidak boleh mengumpul kraf terhempas dan penumpangnya.

Cerita ini telah diambil dalam bentuk yang paling asas oleh The Wall Street Journal, yang berlari di muka depan mereka sebagai cerita seperti di tengah-tengah berurusan dengan objek yang dijatuhkan tidak diketahui di Brazil. Walaupun sesetengah orang akan menganggap cerita itu sebagai karut yang tidak berasas dan sia-sia, terdapat banyak bukti sebaliknya. Ubirajara Rodriguez, seorang peguam dan pakar kes UFO Varginha mendapat salinan sijil kematian Cherez Marco Koperal, seorang pegawai yang meninggal dunia tiga minggu selepas dia dikatakan menyentuh makhluk dengan tangan. Sijil kematian beliau menyatakan punca kematian sebagai dari 'bahan Toksik' dan 'Jenis Penyakit Ebola' walaupun laporan penuh bedah siasat beliau tidak pernah diturunkan. Dalam minggu-minggu yang mengikuti acara itu, lawatan mengejut telah dibayar kepada Brazil oleh Warren Christopher dan Daniel S. Goldin yang, pada masa itu, Setiausaha Negara Amerika Syarikat dan Pengarah NASA, masing-masing. Leir telah ditunjukkan beberapa dokumen-dokumen yang disahkan mengenai perjanjian antara Brazil dan Amerika yang membenarkan 'apa-apa bahan yang datang dari luar angkasa yang ditemui di Brazil akan diserahkan kepada kerajaan Amerika Syarikat. Selain daripada itu di luar terdapat beratus-ratus daripada saksi-saksi itu di seluruh Varginha , dari semua lapisan masyarakat. Pegawai-pegawai polis, guru-guru sekolah, petani petani dan kakitangan kerajaan: mereka semua bersatu di bawah kepercayaan bahawa kemalangan terrestrials tambahan mendarat di bandar mereka pada awal tahun 1996, dan mereka semua menyaksikan dengan mata mereka sendiri. Tetapi jika anda berfikir mana-mana yang pelik, anda hendaklah melihat pada penjelasan Major Eduardo Calza memberikan sebagai penyebab semua histeria UFO ini sekitar Varginha. 'Ia adalah pasangan yang kerdil mengandung dan kerdil mental cacat' katanya kepada wartawan penyiasatan Bruce Burgess semasa temu duga untuk 'Roswell Brazil' dokumentari beliau. Apa yang anda percaya?

Kredit:
Top 10 Strange UFO Encounters

No comments:

Post a Comment

Hai.. Blogger , Lets Join My Blog For more Experience!!

iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen