FOLLOW Kawan V.I.P Five

Pencuci Mulut Paling Mahal | Fiveprodesign



Puding lapis dengan biskut joconde dan champagne jeli dan penamat rasadilakukan dengan
coklat gelap dengan daun emas yang boleh dimakan.

Pencuci mulut paling mahal di dunia kos
Price : $ 34.370

Chocolate dessert with a diamond stud
Price: $18,000
Frrrozen Haute Chocolate
Price: $25,000

Puding

Jika anda mempunyai gigi yang manis dan anda sudah bersedia untuk berbelanja besar beribu-ribu ringgit ke atas pencuci mulut paling mahal, maka kita mempunyai berita untuk anda. Head Chef Marc Guibert di Lindeth Howe House Hotel Country di Windermere telah mencipta pencuci mulut paling mahal di dunia yang pernah dibuat setakat ini. Dibuat dalam gaya Faberge telur Easter, pencuci mulut ini sebenarnya puding coklat yang dicampur dengan daun emas, kaviar champagne dan mendahului dengan dua karat berlian.

Puding lapis dengan biskut joconde dan champagne jeli dan penamat rasa dilakukan dengan coklat gelap dengan daun emas yang boleh dimakan. Puding ini berlapis dengan biskut joconde dan champagne jeli. Ia mempunyai rasa coklat gelap dan selesai dengan emas yang boleh dimakan. Pencuci mulut yang dicipta khas dengan empat jenis coklat Belgium yang terbaik clubbed dengan warna oren, wiski dan pic. Ia bukan sekadar menggembirakan untuk makan tetapi juga merawat mata kerana ia kelihatan terlalu menggoda untuk menentang. Pencuci mulut dilancarkan pada sempena Minggu Chocolate Negara dan dijual pada harga $34,370.14.

Pengarah Urusan Lindeth Howe berkata:
"Marc telah menggunakan semua bakat masakan beliau untuk menyiapkan ramuan yang benar-benar luar biasa daun coklat, champagne dan emas, semua mendahului dengan berlian. Nampaknya yang menakjubkan, rasa yang luar biasa dan mempunyai tanda harga untuk dipadankan! "

Puding telah memecah semua rekod-rekod yang sebelumnya dan hanya akan didaftarkan dalam Guinness Book of World Records. Berikut adalah beberapa yang lain coklat pencuci mulut mahal digarnis dengan emas dan berlian:

Frrrozen Haute Chocolate

Pencuci mulut paling mahal di dunia
Frrrozen Haute Chocolate, Harga: $ 25,000
Serendipity 3, restoran tempatan di New York, tiba-tiba menjadi popular apabila ia melancarkan coklat sundae $ 25,000 yang kemudiannya menetapkan rekod dunia Guinness untuk pencuci mulut paling mahal. 'Frrozen Haute Chocolate' adalah campuran denda sebanyak 28 cocoas dari seluruh dunia. Pencuci mulut dihiasi dengan 5 gram emas 23-karat yang boleh dimakan dan dicelup dalam piala yang dipenuhi dengan emas yang boleh dimakan.


Pencuci mulut coklat dengan stud berlian

Pencuci mulut paling mahal di dunia, pencuci mulut coklat dengan stud berlian dengan harga: $ 18,000
Pencuci mulut coklat yang dihiasi dengan berlian - apa yang satu lagi boleh meminta? Kombinasi yang mengagumkan ini telah dicipta oleh Mervis Pengimport Diamond, satu rangkaian kecil kedai-kedai barang kemas di Washington, DC pencuci mulut dicipta coklat, dihiasi dengan blackberry yang memegang Diamond Cut Asscher 2 karat dan kos $ 18,000.
Lebih-lebih lagi, chocoholics juga boleh menyemak senarai coklat yang paling mahal di dunia.

Artikel : The Sun

Kredit
http://www.bornrich.com
'via Blog this'

No comments:

Post a Comment

Hai.. Blogger , Lets Join My Blog For more Experience!!

iklan

Mari buat duit dengan cara mudah..Pasti berbaloi!!~
Advertise my site free UseAds.com! Add & submit url & exchange text links + increase traffic & improve page rank!

Advertising my web site free online UseAds.com - Add & submit url & exchange text links + increase traffic & promotion marketing website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FaceBook Komen